Vestas

Invokers Title Divider

Vestas er et af Danmarks virksomhedsflagskibe. Karakteriseret ved vision, teknisk begavelse, højt uddannelsesniveau og effektivitet. Vi har hjulpet Vestas med at skabe og implementere en unik digital platform til interaktion med Vestas’ kunder fra hele verden.


Torben Bonde

CIO, Senior Vice President, Group IT – Vestas, Vestas

“Den 12. november 2012, gik 3. generation af VestasOnline i luften. Projektgruppen opnåede bemærkelsesværdige resultater.
Vestas IT gik sammen med invokers og leverede en første klasses interaktionsplatform.”

Nye værdiforøgende ydelser

Vestas ønskede at øge kundeservicen og skabe nye værdiforøgende ydelser, der forbedrede kundeinteraktionen og genererede nye indtægtskilder, samt være i stand til at opfylde behovene i et stadigt skiftende marked. Herunder at kunne understøtte, at forskellige kunder og roller har forskellige behov. Platformen skulle supportere og hjælpe domæneeksperterne samt understøtte den kreative og tekniske ånd i et agilt setup.

Optimal udnyttet teknologi

Med sin store erfaring i at gøre tung ERP data tilgængelig for slutbrugeren på en måde så løsningen bliver let og brugervenligmåde, blev invokers valgt som partner, og har i tæt samarbejde med Vestas, udviklet en løsning baseret på enterprise teknologi der udnytter teknologien optimalt. Løsningen er således i stand til at levere maksimal ydelse, skalerbarhed og robusthed på tværs af funktionelle domæner. Løsningen understøtte Vestas behov for at kunne levere nye løsningen kontinuerligt uden at kompromittere platformen i et meget hurtigt tempo.

Vestas Online

Platform

SAP roste platformen som en unik kombination af visionær tænkning og up-to-date teknologi,
som bringer enestående værdi til Vestas’brand. Den kan betragtes som en af ​​de bedste løsninger blandt ca. 9000 portal implementeringer over hele kloden.

Moderne webdesign udfoldet på en service-orienteret arkitektur

Vestas er nu i stand til at bygge fremtidige kundevendte web services til langt lavere omkostninger og med bedre kontrol af kundekanalen. Der er således leveret Software-as-a-Service, moderne webdesign udfoldet på en service-orienteret arkitektur. Løsninger giver i dag kontinuerlig høj ydelse på stor volume af webservice rapportering i realtid (BigData) samt en hurtig og agil kundesupport.

Har du lyst til at se flere af vores resultater?